Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 23, 2012
Image Size
478 KB
Resolution
1788×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,831
Favourites
49 (who?)
Comments
82
Downloads
9
×
.:Cupcannibal:. by Katantoon .:Cupcannibal:. by Katantoon
Please click I'd wear this so I can qualify. :)

Hi guys! I know Im pretty late but I wanna try my hand at this. Meet Cupcannibal , my cute little cupcake monster, she has a huge appetite and likes to eat everything.

Full View:
Add a Comment:
 
:iconshe-beast:
She-Beast Featured By Owner Aug 3, 2012
DAAAAAAAW Sweeeeeet. Can't even.
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Aug 5, 2012  Hobbyist Digital Artist
:la:
Reply
:iconfab-wpg:
fab-wpg Featured By Owner Mar 6, 2012  Professional General Artist
Super cute! I can't actually picture myself wearing this, but I love it too much not to vote. XD
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Mar 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
aww ;-; thanks <3 lol yeah kinda girly XP
Reply
:iconcarmenello:
carmenello Featured By Owner Feb 29, 2012
OMG i love it *O*
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Digital Artist
yay !!! <333
Reply
:iconcarmenello:
carmenello Featured By Owner Mar 16, 2012
Yay indeed <33 xD
Reply
:iconwinged-reflection:
winged-reflection Featured By Owner Feb 28, 2012
Yaay adorableness! :dummy:
I totally voted. If you want, you can check out mine. It's adorable too :D
[link]
Reply
:iconarixsterling:
ArixSterling Featured By Owner Feb 27, 2012  Hobbyist General Artist
I absolutely love it! You have my vote!
Please return the favor and throw a vote my way!

[link]
Reply
:iconzacharymclean:
ZacharyMcLean Featured By Owner Feb 26, 2012  Professional Digital Artist
Cute! Good job! I'd wear it.

Have a look at my Cute Monsters t-shirt design: [link] And please Vote!
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
thanks i like yours and I voted ^^~
Reply
:iconsnoopy3000:
snoopy3000 Featured By Owner Feb 24, 2012
*votes for bossy* Don't wanna be punished by your pancake's cute stare of the death ;~;
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
awww yay ;-; the cupcake will lick you to death. *___*
Reply
:iconsambasu:
SamBasu Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Sooo cute; absolutely voting (^v^)




check mine too (^u^) .. [link]
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thanks ^^ I voted also
Reply
:iconsambasu:
SamBasu Featured By Owner Feb 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
You're welcome(^u^)
Reply
:icongeekofanime15:
geekofanime15 Featured By Owner Feb 24, 2012  Professional General Artist
SOOOO ADORABLE! O3O
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
awww thanks :)
Reply
:icongeekofanime15:
geekofanime15 Featured By Owner Feb 26, 2012  Professional General Artist
It ish sooo cute katan!
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 27, 2012  Hobbyist Digital Artist
aww why thank you :)
Reply
:iconelise-lucy:
Elise-Lucy Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist General Artist
Looks so dramatical xDDDD
Check out mine: [link] :)
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you :)And i did, I voted ^^
Reply
:iconelise-lucy:
Elise-Lucy Featured By Owner Feb 27, 2012  Hobbyist General Artist
Thanks ^^
Reply
:iconzelinaa:
Zelinaa Featured By Owner Feb 24, 2012   General Artist
AW that's adorable! ^__^ It would be really great if you'd like to check out mine too :D [link]
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
aww thanks, i voted, glad to help out X3
Reply
:iconzelinaa:
Zelinaa Featured By Owner Feb 24, 2012   General Artist
Thank you so much! I voted for U 2 :3
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
No prob ^^ glad i could help, the design is cute :)
Reply
:iconsameolderer:
sameolderer Featured By Owner Feb 24, 2012
cute one, voted

check my monsters too:
[link]
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you and yes i did! ^^
Reply
:iconjessjoy02:
jessjoy02 Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist General Artist
It's soo cute ~(*^*)~
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
;-; yay!!
Reply
:iconjessjoy02:
jessjoy02 Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist General Artist
now donate some points.. hohoho.. this is not for free.. >:D

LOL.. Just kidding.. :iconhurrdurr:
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
XDD if i get extras then why not *-*
Reply
:iconjessjoy02:
jessjoy02 Featured By Owner Feb 25, 2012  Hobbyist General Artist
yay! I luuuuv chuuu.. ;A;
Reply
:icondeathpixels:
DeathPixels Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol you are second person that i know who joined. but yours is aslo cute so to you too.. Good luck!! ^-^
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
awww thank you crazy ^-^
Reply
:icondeathpixels:
DeathPixels Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
no problem. ^^ i also clicked "i'd wear it" for you. :)
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 25, 2012  Hobbyist Digital Artist
;-; awww thank you :hug:
Reply
:iconria-j:
Ria-J Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
I'd wear this *^*
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
yay thanks!! :)
Reply
:iconhafiy:
Hafiy Featured By Owner Feb 24, 2012  Student General Artist
I get it now. haha
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
yay! :D
Reply
:iconplainweird:
PlainWeird Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist General Artist
Wow! Very nice! It's so cute!:clap:
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
aww thanks! X3
Reply
:iconargentum477:
argentum477 Featured By Owner Feb 24, 2012
I love the caption.
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you ^^
Reply
:iconniiicolenii:
NiiicoleNii Featured By Owner Feb 23, 2012  Student General Artist
VOTED. >8D
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
yay!! :iconicameplz:
Reply
:iconcanned-pancakes:
canned-pancakes Featured By Owner Feb 23, 2012  Student General Artist
akldsfjslkfjsdl
sooooo cute!
Reply
:iconkatantoon:
Katantoon Featured By Owner Feb 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you! :)
Reply
Add a Comment: